جستجو
   
    Delicious RSS ارسال به دوستان خروجی متنی
    کد خبر : 41213
    تاریخ انتشار : 7 دی 1392 10:55
    تعداد بازدید : 461

    پيگيري "شکايات اينترنتي" در سازمان حمايت از حقوق مصرف کنندگان

    رئيس مرکز توسعه تجارت الکترونيک گفت: تا يک ماه آينده کليه شکايات مربوط به خريدهاي اينترنتي از سوي سازمان حمايت از حقوق مصرف کنندگان پيگيري و بررسي مي شود.

    جعفر محمودي رئيس مرکز توسعه تجارت الکترونيک در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: قرار است سيستمي ارتباطي ميان مرکز توسعه تجارت الکترونيک و سازمان حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان راه‌اندازي شود که از طريق آن کليه شکايات مربوط به خريدهاي اينترنتي به سازمان حمايت ارسال شود. 
     
    وي افزود: برقراري اين سيستم ارتباطي موجب تسريع رسيدگي و پيگيري شکايات مربوط به خريدهاي اينترنتي در کشور مي‌شود. 
     
    وي با اشاره به اينکه تاکنون مرکز توسعه تجارت در ارتباط با دريافت شکايات خريدهاي اينترنتي نقش ميانجي و مصالحه‌گر را ايفا مي‌کرده، اظهار داشت: مرکز توسعه تجارت، شکايات دريافت شده را به فروشگاههاي اينترنتي ارسال مي‌کرده و زمينه حل و فصل آن را فراهم مي‌آورد. 
     
    محمودي ادامه داد: از اين پس با برقراري ارتباط سيستمي ميان مرکز توسعه تجارت الکترونيک و سازمان حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان، بلافاصله شکايات مربوط به خريدهاي اينترنتي به صورت سيستماتيک به سازمان ارجاع و پيگيري مي‌شود. 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :
تعداد بازدید کنندگان کل :
تا کنون :
215143787
اکنون :
5